Het Magazine
Qewijd aan de professionele
Catering industrie.
Home » » Tips te richten op de juiste zoekwoorden voor de horeca of voor zijn website

Tips te richten op de juiste zoekwoorden voor de horeca of voor zijn website

vrijdag, december 09, 2016 | 12/09/2016

Als je een website hebt of wilt er een te maken, dit is wat je moet doen om erachter te komen welk publiek je aan wilt spreken. Vandaag de dag zoekt iedereen op het internet door middel van trefwoorden ("keywords") via Bing, Yahoo en Google.

Onze prioriteit zal zijn om te bepalen wat zijn de voorwaarden van belangrijk onderzoek om uw toekomstige klanten in het geval van een restaurant aan te trekken. - Het geografische gebied: de stad, in de buurt van een monument, een administratie, een toeristische site etc. ... Bijvoorbeeld Amsterdam Koninklijk Theater Carré of Fast Food Pathé Tuschinski Amsterdam.

- De aard van de keuken / eetkamerconcept: Restaurant Brida Middellandse Zee of vegetarisch restaurant Eindhoven.

- Een gerecht of een specialiteit van een bepaald gebied: maak een lijst van alle gerechten die u in uw kaart of in uw assortiment hebt en begin met ‘SEO schrijven’. bijvoorbeeld Cassoulet in Amsterdam of Pizza Calzone Rotterdam Charlois.

- Branding SEO met de naam van uw restaurant (vergeet niet dat niet iedereen uw bedrijf, zelfs na 20 jaar bestaan kent)

Wanneer u uw lijst klaar heeft, moeten we de beste zoekwoorden behouden en degenen die te veel concurrentie vertonen aan de kant zetten. Kies de juiste zoekwoorden voor een effectieve SEO. Nu moeten we een lijst moeten maken met trefwoorden waar u voorheen nog niet aan gedacht had. Target interesses en relevantie zodat je kansen om hogerop in de resultaten van zoekmachines te komen (SERP). Om u te helpen dit werk te doen, is het creëren van een Google AdWords-account voor het vrije gebruik van Google Keyword Planner met uw Gmail account een goed plan. Op deze manier zoekt u naar zoekwoorden gerelateerd aan uw activiteiten, zoals taal, stad of gemeente, filteren grondgebied, etc. .. Als u geen inspiratie heeft, copy/paste dan de website link van een concurrent om te zien welke trefwoorden hen verkeer oplevert. En dat is niet alles: met de functie boek je een idee van de mate van concurrentie van het zoekwoord, berekend op basis van de adverteerders die hierop bieden.

Als je afhaalmaaltijd of pizza levering invult, bijv. "Pizza Bezorgrestaurants" levert het weinig op, dit is ook te zien aan het geschatte concurrentieniveau = laag, wat betekent dat er weinig mensen adverteren met deze term.

Als het zoekwoord een "sterke" concurrentie heeft, staat deze niet per se op de eerste pagina van Google.

In dit geval zal het verstandiger zijn om "pizzabezorger Amsterdam" of "pizzabezorger Amsterdam Staatsliedenbuurt" te handhaven wat een gerichter bereik heeft dan: "pizzabezorger".

Laten we verdergaan met wat wij de lange staart noemen (long tail), dit staat voor de trefwoorden die niet vaak worden gebruikt door internetgebruikers, maar wel een groep representeren die voor u van belang kunnen zijn. Deze techniek is perfect voor uw horecablog om een gericht publiek aan te spreken, maar ook om uw pagina en een goede positie in de resultaten van zoekmachines te verzekeren.

Hier is een voorbeeld trefwoord "generiek" en de long tail die hiermee gepaard gaat: Sleutelwoord: "Den
Haag Restaurant " Long tail: "Den Haag Restaurant keuken"

De werkzaamheden rond de long tail zijn nodig om het gedrag en de gewoonten van uw doelgroep duidelijk te identificeren: Wat zoekt je publiek (uw klanten)? Welke taal gebruikt uw publiek? Als het een verfijnd publiek of een gespecialiseerd publiek is Wat zijn de culinaire voorkeuren van uw klanten? Waarom komen ze terug?

Wij bevelen een uitstekende tool aan die u zal helpen bij het identificeren van long-tail zoekopdrachten: Keywordtool.io Zo kun je alle varianten van een bepaalde zoekopdracht bekijken.

Bijvoorbeeld, in ons geval, kunt u beginnen door het intikken van " restaurant Amsterdam". Dan stelt het hulpprogramma +500 sets van trefwoorden voor u op die in verband staan met de zoekopdracht, en dus waarschijnlijk worden gezocht door internetgebruikers. Nu moet je nog steeds artikelen voor uw website of blog schrijven met bepaalde trefwoorden zodat het goed doorleest.

Deze werkzaamheden zullen de kosten van uw reclamecampagnes verminderen door klanten te werven via de zoekopdrachten die zij daadwerkelijk uitvoeren!
SHARE

0 comentarios :

Een reactie posten